fbpx

Tagasiside

Meie jaoks on oluline Sinu tagasiside, et saaksime pidevalt areneda ja vastata Sinu ootustele. Kirjuta siia, mis Sulle meeldib või mis saaks järgmine kord olla paremini. Kui Sul on küsimus lepingu muudatuse või treeningule registreerimise kohta, siis edasta see veebilehe jaluses olevale e-posti aadressile.

Otsi
 

Õpirakenduste konkurss „Teeme ise õppimise huvitavamaks!“

Digitehnoloogia kasutamine on osa meie argipäevast. See kuulub iseenesestmõistetavalt nii vaba aja, õppimise kui ka õpetamise juurde.

Selleks, et õppimine oleks põnev, kutsume kõiki Audentese õpilasi ja õpetajaid osalema nutikate digiõppe rakenduste (mängud, videod, ristsõnad, sõnasegadikud, pusled, viktoriinid jms) loomise konkursil.

Eesmärk Luua nutikaid rakendusi, mis teevad õppimise huvitavamaks ja tänapäevaseks.
Sihtrühm Audentese kooli 1.–12. klassi õpilased ning Audentese kooli õpetajad ja töötajad.
Hindamine Laekunud töid hinnatakse kooliastmete kaupa: 1.–3. klass, 4.–6. klass, 7.–9. klass ja 10.–12. klass.

Töid hindab viieliikmeline žürii koosseisus Ahto Orav, Priit Ilver, Külli Natka, Külli Arand ja Eve Liis.

Tähtaeg Töö tuleb edastada e-posti aadressile [email protected] või tuua kooli büroosse hiljemalt 10. veebruaril 2020.
Auhinnad Parimatele nutikad auhinnad.
Tulemuste teatamine Võitjad kuulutatakse välja vabariigi aastapäeva aktusel.

Soovituslikud sammud õpirakenduse loomiseks

  1. Mõtle, millisest huvitavast õpirakendusest tunned puudust.
  2. Mõtle täpselt läbi, mida rakendus kasutajale peaks õpetama.
  3. Otsi sobiv veebikeskkond, mis pakub rakenduse loomise võimalust.
  4. Tutvu rakenduse loomise juhendiga.
  5. Loo ülesanded ja õpijuhend.
  6. Kontrolli, kas rakendus vastab hindamiskriteeriumidele.
  7. Viimistle rakenduse tehnilist, keelelist ja kujunduslikku teostust.
  8. Näita oma tööd sõbrale, sest tal võib olla häid ideid rakenduse parendamiseks.

Vormistusnõuded

  1. Loo hindamiskriteeriumidele vastav õpirakendus.
  2. Disaini A3-suuruses plakat, kus tutvustad oma rakendust, jaga infot selle kohta, kellele on õpirakendus suunatud ning kus ja kuidas seda saab kasutada.
  3. Lisa plakatile QR-kood, mis viib otse rakendust kasutama.
  4. Märgi tööle oma nimi ja klass.
  5. Kui õpirakendus on keerukas, siis lisa kasutusjuhend.

Esitades rakenduse konkursile, annad koolile nõusoleku seda rakendust õppetöös tasuta kasutada.

Kontaktid

Eve Liis
haridustehnoloog ja informaatikaõpetaja
[email protected]

Ülle Hanni
arvutiõpetaja
[email protected]

Külli Arand
erakooli 1.–6. klassi õppejuht
[email protected]

Jalus