fbpx

Tagasiside

Meie jaoks on oluline Sinu tagasiside, et saaksime pidevalt areneda ja vastata Sinu ootustele. Kirjuta siia, mis Sulle meeldib või mis saaks järgmine kord olla paremini. Kui Sul on küsimus lepingu muudatuse või treeningule registreerimise kohta, siis edasta see veebilehe jaluses olevale e-posti aadressile.

Otsi
 

Uudised

ERAKOOL

1.–4. klasside kunstiõpetuse tööde galerii

08.06.2020

1.–4. klassi õpilased tegid distantsõppe ajal mitmeid huvitavaid kunstitöid, mida tavaliselt näitaksime koolimaja koridorides. Sel kevadel aga saame neid näidata galeriina kodulehel.

1.a klassi õpetaja Kairi Antson andis õpilastele ülesandeid, kus sai joonistada, meisterdada, luuletada, teha „Mõistatuste raamatut” ja kõike muudki. Käelisi tunde püüdis õpetaja lõimida nädala jooksul õpikus ette tulevate teemade või rahvakalendri tähtpäevadega.

1.b klassi õpetaja Maris Neumann kirjutas oma klassi töödest, et võiks arvata, et käeline tegevus jäetakse distantsi ajal miinimumi peale ja keskendutakse peamiselt põhiainetele. Kuid meisterdamine on laste jaoks põnev ja oluline, siis ei jäänud unarusse ühelgi nädalal ka need olulised tunnid. Ainuke vahe klassis tegemisele oli aja planeerimine. 1.b sai nädala alguses kätte mõtted, tööde juhised ja valikud ning lapsed said ise teha valikuid, milliseid töid neile meeldiks teha. Töö tehnikaid oli erinevaid – tuli jalutada looduses ja teha looduslikust materjalist pilte. Kuna enne koju jäämist käis klass ühiselt vaatamas kinos „Sipsikut”, siis üheks ülesandeks oli ka Sipsiku töö. Looduses õpiti päeva ja öö mõisteid, siis tegid lapsed kodudes papptaldrikutest oma kuu-päikse. Pikale perioodile mahtus ka erinevaid paberitöid, taaskasutamise meisterdamist munakarpidest. Põnevust pakkusid ka soolataigna tegemine ja voolimine ning õunast konna tegemine. Soovijad said oma tööd salvestada klassi padleti seinale. Nii oli ka võimalus kaaslastel näha, mida vahvat keegi on teinud.

Distantsõppe ajal arendasid õpetaja Lea Heieri juhendamisel 1.c klassi õpilased oma loovust ja kunstitehnikaid erinevate käepäraste vahenditega. WC-paberi rullidest meisterdati põnevaid tegelasi. Kevade tulekut oli hea lõimida erinevate õppeainetega, vaatlustega ning nähtut kujutada erinevate vahenditega nii looduses kui paberil. Õppeperioodi jäid kevadpühad, kodude kaunistamine pühadeks, munade värvimine, jänkude meisterdamine; kooli sünnipäev ja peaolaua katmine. Õpiti ka iseseisvalt juhendi järgi portreed joonistama. „Krõlli lugude” põhjal joonistati salapärast pahandusetegijat. Konstrueerimisosavust ja tehnilist mõtemist arendasid õpilased legodega meisterdades. Paljud lapsed võtsid osa „Tere, Kevad” projektist ja joonistasid kevadekuulutajaid. Videotundides rääkisid lapsed oma lemmikloomadest (mõned lemmikud tulid ka tundi) ning nüüd valmistuvad kunstihuvilised osalema Ilon Wiklandi 90. sünnipäevale pühendatud joonistuskonkursil „Minu lemmikloom”.

2.a klassi õpetaja Anu Vananurm andis õpilastele kunstitundideks ülesande maalida guaššvärvidega kevadet, kujundada igaüks oma peenar, lõigata, kleepida ja voltida kevadlilli, meisterdada looduslikest materjalidest naljakaid nägusid ning valmistada üks lihtne ja tore toit. Lisaks tegeleti veel taimede kasvatamise projektiga.

2.b ja 4.b klassis valmisid mitmes erinevas tehnikas töid, millest nende kunstiõpetaja Tiina Rum tegi kollaažid.

3.b klassi õpetaja Krista Kinkar andis õpilastele ülesandeks joonistada distantsõppe jooksul palju ilusaid pilte. Pilte tehti loomadest, lindudest, kevadest ja munadepühadest. Eraldi teema oli veel oma nime kunstiline kujutamine.
Tööõpetuses meisterdasid lapsed pliiatsitopse, lendavaid vurre ja emadele kingiks kaarte, kingitusi ning valmistasid maitsvaid torte.

Jalus