fbpx

Tagasiside

Meie jaoks on oluline Sinu tagasiside, et saaksime pidevalt areneda ja vastata Sinu ootustele. Kirjuta siia, mis Sulle meeldib või mis saaks järgmine kord olla paremini. Kui Sul on küsimus lepingu muudatuse või treeningule registreerimise kohta, siis edasta see veebilehe jaluses olevale e-posti aadressile.

Otsi
 

Uudised

ERAKOOL

2. klassid tutvusid detsembrikuus kelgukoertega

06.01.2020

Detsembrikuus võtsid 2. klassid ette kelgukoerte uurimise, millest kujunes välja projekt. Eesti keeles kui ka loodusõpetuses käisid teemadena läbi loomad ja loomalood. Nii oli loogiliseks jätkuks pühenduda tähelepanelikumalt ka ühe looma uurimisele.

2.a klassil oli projektiks „Huskyd”. Suures plaanis oli projekt seotud arvutiõpetusega. Terve detsembrikuu jooksul tegeleti arvutiklassis käies huskyprojektiga – otsiti internetist koerte kohta infot ning õpiti seda Word’i dokumendis korrektselt vormistama. Iga õpilane otsis internetist ka ühe nunnu huskypildi, õppis pilti kopeerima ning ka korrektselt viitama. Oi, see kõik oli keeruline, aga see kogemus oli vaeva väärt. Kunstitunnis valmisid lastel jõuluteemalised huskyd, igaüks omanäoline ja armas.

2.b uuris loomade eluolu. Tehti uurimustöid. Kunstiõpetuses prooviti kätt kelgukoera varjude ja kuju loomisega.

Projekti lõpetas 2. klasside ühine väljasõit Huskypargi kelgukoerte Jõulumaale. Lapsed said teada, et koerakasvandust kutsutakse kenneliks ning et huskyde kasvanduses elab kokku 44 huskyt ja malamuuti. Oma silm on kuningas ning lapsed nägid ise kõike seda, mille kohta oldi juba enne uuritud. Eriliselt meeldejäävad olid muidugi need huskyd, kel üks silm sinine ja teine pruun.  Kuigi lund ei olnud ja kelgusõitu proovida ei saadud, oli võimalus nii mõnelgi esimest korda teha lõbusõitu traktori järelkärus. Võeti üles laul ja üheskoos viidi metsloomadele süüa. Päeva lõpetas soe tee ja mõnus piparkoogimaitseline kook.

Tore on uurida ja avastada, tore on käia ja külastada. Uuel aastal uue hooga. Huvitav, mis saab küll olema 2. klasside järgmine projekt?

Jalus