Uudised
Erakool
7.–10. klassi õpilased osalevad „KoodiTunni“ projektis
17.12.2015
“KoodiTund“ (Hour Of Code) on rahvusvaheline algatus, mille eesmärk on julgustada kõiki inimesi üle maailma proovima teha algust programmeerimisega ja tunnetada, kui lõbus, kerge ja võimas see on.
„KoodiTundi“ peetakse maailma suurimaks õppimise sündmuseks, kus kogu tegevus on lahendatud mänguliselt ja programm valmib märkamatult. Code.org lehel on valik erinevaid eestikeelseid mänge, kus kirjalike programmeerimise käskluste asemel kasutatakse graafilisi plokke.
Eelmisel aastal võttis „KoodiTunnist“ osa 100 miljonit õpilast enam kui 180 riigist. Osa saavad võtta kõik huvilised olenemata vanusest, erialast, senisest töökogemusest või muust näitajast.
Audentese 7.–10. klassi õpilased osalevad „KoodiTunni“ projektis juba teist aastat. See on hästi mänguline ja ühtviisi jõukohane nii tüdrukutele kui ka poistele. Eelmise aastaga võrreldes oli sel aastal valida oluliselt rohkemate mängude vahel, lisaks on mitmed mängud tõlgitud eesti keelde. Programmeerimine on tehtud õpilastele hästi jõukohaseks, paljud mängijatest satuvad hasarti ja omandavad esimesed tõed programmeerimise vallast märkamatult.
Vaata veel
-
Ekke Tiidemann: „Ma pole veel tundnud sellist seisundit nagu stress“
02.06.23
Meie spordigümnaasiumi tennisetreeneril Ekke Tiidemannil on laialdane kogemus võtta nii mängijakarjäärist, treeneritööst kui ka Eesti Davis Cupi meeskonna kapteni rollist. -
Kahese karjääri päeval rääkisime raha- ja meediatarkusest
02.06.23
Igal aastal leiavad kahese karjääri päeva korraldajad koos õppursportlastega mõne teema, milles noortel oleks tarvis teadmisi ja oskusi täiendada. Sel -
Tänavused uurimistööd said kaitstud
02.06.23
Sel aastal kaitses spordigümnaasiumi Tallinna üksuses uurimistööd 46 õpilast. Nagu juba tavaks on saanud, puudutas suur osa töödest sporti, tervist, -
Kooliaasta täis teatrit
02.06.23
Audentese spordigümnaasiumi Otepää kool asub umbes 40 kilomeetri kaugusel Eesti ainsast kolme žanri teatrist: Vanemuine esitab oma kolmes majas nii