fbpx

Tagasiside

Meie jaoks on oluline Sinu tagasiside, et saaksime pidevalt areneda ja vastata Sinu ootustele. Kirjuta siia, mis Sulle meeldib või mis saaks järgmine kord olla paremini. Kui Sul on küsimus lepingu muudatuse või treeningule registreerimise kohta, siis edasta see veebilehe jaluses olevale e-posti aadressile.
Otsi
 

Uudised

HUVIKESKUSE UUDISKIRI

Huviringide esimene avatud tundide nädal õnnestus hästi

21.12.2022

21.–26. novembril toimus Audentese huvikeskuses esimest korda avatud tundide nädal, mille jooksul võisid huviringides osalevate laste vanemad käia oma lapse huviringi tunnis. Nii said nad tutvuda õpetajaga ning näha, kuidas laps huviringis toimetab ja mida põnevat seal tehakse.

Mõte tuli vanematelt

Avatud tundide idee pärineb lapsevanematelt, kes möödunud õppeaasta lõpu rahuloluküsitluses teada andsid, et neil oleks huvitav mõnel korral aastas huviringi tundides osaleda. See mõte meile väga meeldis ja seetõttu otsustasime juba suve hakul, et sügisel, kui lapsed on jõudnud koolieluga kohaneda, me seda võimalust vanematele pakume.

Täname kõiki vanemaid, kes leidsid võimaluse avatud tundides osaleda. Teame, et ei ole lihtne tööülesandeid ümber korraldada ja keset päeva koolimajja uudistama tulla. Rõõmustame nende vanemate üle, kellel see sel korral õnnestus.

Samuti täname vanemaid, kes küll osaleda ei saanud, kuid kes tunnustasid meid selle toreda ettevõtmise eest ning uurisid, kas kordame avatud tundide nädalat ka uuel aastal.

Valik muljeid tundides osalenud emadelt, isadelt ning vanavanematelt

Siinkohal jagame lugejatega mõtteid ja arvamusi, mida vanemad pärast avatud tunnis osalemist meile saatsid.

  • Avatud tund oli suurepärane võimalus jälgida oma last huviringis toimetamas ja sõpradega suhtlemas. Nägin lapses külgi, mida ma varem näinud ei olegi. Üks laps kodus on ikka midagi muud kui hulgakesi huviringis.
  • Mulle meeldis õpetaja loodud õhustik, vaba ja toetav. See on oluline.
  • Mind rõõmustas, et eri klassidest lapsed tegutsesid huviringis nii toredalt koos, veel poisid ja tüdrukud segamini. Kellelgi ei olnud vahet, kas tegu on oma klassikaaslase või vanemast klassist õpilasega.
  • Oli hämmastav näha, kui rahulikult ja kannatlikult õpetaja lastele mitu korda üht ja sama asja seletas. Ning ta tegi seda silmade särades. Seda peaks õpetaja käest õppima tulema.
  • Sai kinnitust unustatud tõsiasi, et innustunud õpetaja suudab õpilasi inspireerida.
  • Nüüd sain aru, miks mu laps huviringi ootab.
  • Nautisin huviringis nähtut ja seda, et lapsele meeldis, et ma kaasas olin. Oli meie kvaliteetaeg.
  • Kas on võimalik ennast ka huviringi kirja panna ja koos lapsega osaleda? Olen lummatud.
  • Õpetajatöö on üks raskemaid töid maailmas: olla iga lapse jaoks olemas, seletada ja suunata, uuesti ja uuesti. Minu tunnustus ja imetlus!
  • Imevahva ring, mu tütrele meeldib väga. Asjalik ning sõbralik õpetaja.
  • Muljed on positiivsed. Meeldis pingevaba, aga keskendunud õhkkond ning vastastikuse huvi ja lugupidamise vaim. Eriti tahan alla kriipsutada seda, kui tähelepanelikult, ent märkamatult suhtuti iga osavõtja erilistesse vajadustesse.
  • Tunni ülesehitus oli huvitav. Alguses kohe tehti lastele ja vanematele äratuseks väike test, mis oli hea proovikivi kõigile. Lisaks oli lastele mõeldud lõbusaid harjutusi, mis nõudsid nende tähelepanu ja aktiivset kaasamõtlemist.
  • Unustasin oma tööülesanded ja keerulise olukorra töö juures, oleksin nagu restardi saanud.
  • Nii palju rõõmsaid silmi ühes ruumis ei ole enam ammu näinud. Muljet avaldav.
  • Müts maha õpetaja ees. Vastata kümne lapse küsimusele korraga – see oli iseenesest vaatamisväärsus. Väga tore kogemus.
  • Minule avatud tund väga meeldis. Nägin, kuidas laps on arenenud, ning sain õpetajaga vestelda ja oma küsimused küsida. Lapsel endal oli ka selle tunni üle siiras rõõm.
  • Sain lapse õpetajaga suhelda ja nõu küsida, kuidas last pilli õppimisel aidata. See on väga oluline.
  • Õpetaja on toetav ja rahulik. Oli näha, et lastel on põnev, nad tahtsid olla kaasatud. Õpetaja tunneb valdkonda ja oskab selgitada õpilastele neile arusaadaval viisil.
  • Jäin mõtlema, et oleksin tahtnud oma kooliajal sellises huviringis osaleda. Nii tore, et minu lapsel on see võimalus.
  • Üle kõige meeldis suhtumine, milletaolist mina oma kooliaja vältel tunda ei saanud. Nimelt ei teinud õpetaja absoluutselt välja sellest, kui mõni laps kooriproovi hilines. Kõik pisikesed lauluhuvilised, olles sisenenud aulasse, asetasid oma lauluraamatu põrandale, teiste lauluraamatute kõrvale, võtsid sisse koha laval laulvas kooris ning asusid kohe usinalt kaasa laulma. Meeldis see, mismoodi tund ei saanud segatud, ning see, mismoodi väike inimene ei pea tundma piinlikkust, et ta sisenes ruumi siis, kui tund juba käis. Selline korraldus oleks olnud minu põhikooli õpingute perioodil õpetajatele täiesti vastuvõetamatu. See enesekindlus, mille saab väikene inimene nii väikesest asjast, on mõõtmatu väärtus.
  • Nägin oma lapse ja õpetaja vahelist sidet, see liigutas mind pisarateni.
  • Õpetaja kohta võib öelda ainult kiidusõnu. Väga hea ja rahulik õpetaja. Peamine on see, et poeg tuleb alati tunnist õnneliku ja rahulolevana ning sooviga kitarrimängu õppida.
  • Kui on olemas sellised huviringid, nagu ma nägin, siis ei olegi nutitelefone ja ekraane vaja, et vaba aega sisustada.
  • Olen rõõmus, et minu laps, aga ka teised lapsed saavad huviringist osa.
  • Teatripisik näiteringist!
  • Meeldiv oli tõdeda, et nagu laps oli ka rääkinud, tegeleb huviringi õpetaja lastega pühendunult ja rahulikult, eesmärgiga tekitada ja hoida tüdrukutes huvi tehnoloogia, ise tegemise, nuputamise ja lahenduste leidmise vastu. Väga mõnus soe õhkkond oli kogu tunni jooksul: tüdrukud naudivad ja ootavad tundi, sest see põnevus, et mis küll täna plaanis on, on lihtsalt nii võimas ja kaasakiskuv.
  • Külastasime tundi koos abikaasaga ja pärast tõdesime autos, et hea, et koos käisime: seda põnevust ja õpituhinat oleks olnud keeruline edasi anda. Järgmise korrani!
  • Mõned tähelepanekud avatud tunnist: hea sundimatu atmosfäär, tüdrukute elav huvi ja aktiivne osalus, palju käelist tegevust ning juhendaja tähelepanu, mida jagus kõigile.
  • Huviringi tund oli endalegi põnev ja sain ka kohe käed külge panna. Kogu selle aja kuulsin ainult uudishimulikke küsimusi ning nägin uudistavaid pilke ja toimekaid neidusid. Kui alguses tütar pelgas seda huviringi, siis nüüd on lood vastupidi: väga ootab. Seda elevuse melu kuulen tegelikult igal teisipäeval, kui klassiuksest möödun.
  • Avatud tundide nädalast võiks saada traditsioon.
  • Palun veel selliseid päevi.
  • Aitäh, et avasite uksed ja sain sellest osa.
  • Kui peaks tulema veel sarnaseid avatud tunde, siis võiks ka koostööd (laps + vanem) proovida, näiteks Kahooti kujul. Soovitaksin ka vastava ala spetsialiste kaasata tundide elavdamiseks.
  • Äkki võikski pakkuda huviringi, kus saavad osaleda vanemad ja lapsed koos.
  • Alguses tulin mõttega, et tulen lapse rõõmuks, aga nüüd olen tänulik, et võtsin selle aja. See oli suurepärane kogemus.
  • Tänan huvikeskust toreda idee eest.
  • See oli selle päeva pärl. Aitäh!
  • Kummardus maani selle töö eest, mida õpetajad teevad.
  • Nüüd saan aru, miks mu laps nädalas just seda päeva ootab.

Peagi avame uksed uuesti

Täname avatud tundides osalenud vanemaid heade soovide, mõtete ja ideede eest. Teie tagasiside inspireerib meid ning annab kinnitust, et oleme õigel teel.

Ootame kõiki vanemaid järgmistesse avatud tundidesse, mis toimuvad juba kevadel!

Jalus