Uudised
ERAKOOL
Inglise keele projekt tõi häid tulemusi
17.12.2018
Detsembris korraldab Tallinna inglise keele õpetajate aineühendus ja Tallinna Õpetajate Maja traditsioonilist inglise keele viktoriini. Igal aastal toimub viktoriin erinevas koolis ja igal aastal on viktoriini teema seotud mõne inglise keelt kõneleva riigiga. Ühtemoodi on igal aastal aga see, et viktoriinil osalevad 7. klasside õpilastest moodustatud 2-liikmelised võistkonnad. Sel aastal toimus viktoriin Tallinna Lilleküla Gümnaasiumis ning teemaks oli kolm USA linna – Los Angeles, San Francisco ja Seattle.
Novembris toimus 2.-7. klasside inglise keele tundides projekt „The three cities“, kus käsitleti nende linnade kultuuri, ajalugu, geograafiat ja vaatamisväärsusi. Koos otsiti internetiavarustest materjale, vaadati videoid, lauldi, tutvuti sümbolitega ning värviti neid, koostati plakateid, esitlusi ja kuldvillakuid. Erinevad käsikirjalised materjalid koguti väikese koolimaja teise korruse seinale, et kõik saaksid neid vahetundides uudistada. Teemaga seonduvad veebimaterjalid koondati ühisele padleti lehele. 7. klassi õpilastele viidi läbi viktoriini koolivoor. Koolivooru kõige paremad esindasid kooli lõppvõistlusel. Nendeks osutusid Arthur Antila ja Renee Žugov 7.a klassist.
Kokku osales Tallinna inglise keele viktoriinil 32 võistkonda. On suur rõõm teatada, et Audentese erakooli võistkond saavutas seekord 44 punktiga auväärse III koha. Võistlejaid aitas viktoriiniks ette valmistada inglise keele õpetaja Liisa Kubre. Palju õnne!
Vaata veel
-
Playback show pakkus põnevust ka sel aastal
22.03.23
8. veebruaril toimus suure koolimaja aulas traditsiooniline playback show, kus osalesid kõik 5.–9. klassid. Sellest muusikavideote jäljendamise üritusest on saanud -
Laupäeval toimus ujumisvõistluse Laste Karikas II etapp
21.03.23
Laupäeval, 18.03.2023 toimus Sõle ujulas Laste Karikas II etapp. Medalitele tulid: Marleen Salm (2014) 50 m selili (43,97) I koht, -
AMVA – spordigümnaasiumi suurüritus
17.03.23
-
Vanem saab lapse kõne arengut soodustada
16.03.23
Iga laps areneb omas tempos, ümbritsevad täiskasvanud saavad tema kõne arengut igakülgselt toetada. Mida rohkem ja mitmekesisematel teemadel me lapsega