fbpx

Tagasiside

Meie jaoks on oluline Sinu tagasiside, et saaksime pidevalt areneda ja vastata Sinu ootustele. Kirjuta siia, mis Sulle meeldib või mis saaks järgmine kord olla paremini. Kui Sul on küsimus lepingu muudatuse või treeningule registreerimise kohta, siis edasta see veebilehe jaluses olevale e-posti aadressile.
Otsi
 

Uudised

SPORDIKLUBI

Kavanda endale tervislikud pühad

12.12.2022

Paljudele võivad jõulud olla keeruline aeg, sest üritusi on siis tavapärasest rohkem. See justkui lükkab sportimis- ja toitumiseesmärkide saavutamisele ette komistuskive. Tihti arvestavad inimesed juba eos, et pühade ajal lähevad kõik tervislikud plaanid aia taha. Seetõttu antakse lubadusi stiilis, et 1. jaanuarist hakkan taas korralikult toituma või trennis käima.

See ei peaks üldse nii olema. Lubadus iseendaga tegeleda võiks olla fookuses kogu aeg, sest füüsiline ja vaimne tervis on omavahel seotud ning kokkuvõttes annavad õige toitumine ja treenimine aastaid Sinu elule ning elu Sinu aastatele.

Audentese spordiklubi rühmatreeningute peatreener ja personaaltreener Katrin Hiiepuu annab neli soovitust, kuidas tegutseda ka jõulude ajal tervislikult.

1. Koosta jõuludega sobiv treeninguplaan

Planeeri pühadeaegsed treeningud enda päevakavasse, mitte ära jäta neid juhuse hooleks. Kuna enamik üritustest toimub õhtul, kavanda jõulude ajal treeningud võimalusel hommikusele või päevasele ajale, sest siis ei jää need tegemata.

Juhul, kui Sul pole aega tavatreeninguks, tee kasvõi lühike treening. Sest see on parem kui üldse tegemata jäänud treening.

2. Spordiklubist eemal olles treeni loominguliselt

Kui sõitsid maale ja seal pole spordiklubi, siis leia treenimiseks muid liikumist nõudvaid töid ja tegemisi. See on kehale hea vaheldus ning ka omamoodi puhkus. Kodustes tingimustes saad teha ka üldkehalisi harjutusi: kätekõverdusi, kükke, väljaasteid jne.

3. Toitu harjumuspärastel aegadel ja tavapärastes kogustes

Ära jäta toidukorda või (veel hullem) toidukordi vahele, et õhtusel üritusel endale rohkem lubada. Toidukordi vahele jättes tekitad endale veel suurema isu, mis viib suurema tõenäosusega ülesöömiseni.

4. Naudi pühi, aga hoia siht silme ees

Puhka, veeda kvaliteetaega lähedastega, ole hetkes kohal ja naudi seda kõike.

Midagi ei juhtu, kui Sa sööd mõnel toidukorral rohkem ja jätad mõne treeningu vahele. Peaasi, et Sa tervislikele eluviisidele lõplikult käega ei löö. Märksõnaks on siin järjekindlus: pärast vahele jäänud treeningut võta järgmistel päevadel liikumine jälle käsile ning pärast rohket pidusöögiõhtut jätka juba hommikul tervisliku toitumisega.

Jalus