fbpx

Tagasiside

Meie jaoks on oluline Sinu tagasiside, et saaksime pidevalt areneda ja vastata Sinu ootustele. Kirjuta siia, mis Sulle meeldib või mis saaks järgmine kord olla paremini. Kui Sul on küsimus lepingu muudatuse või treeningule registreerimise kohta, siis edasta see veebilehe jaluses olevale e-posti aadressile.

Otsi
 

Uudised

ERAKOOL

Kokkuvõte aprillikuu kunstitöödest

10.05.2021

Aprillikuu möödus õpilastele veel distantsõppel, kuid selle aja jooskul jõudsid nad väga palju erinevaid kunsti- ja muid loovülesandeid teha.

1.a aprillikuu kunstitööd pealkirjaga „Hoiame!”, kus õpilased püüdsid väljendada, kui oluline on hoida planeeti Maa.

1.b klass valmistas video põhjal erinevaid konni. Valida sai kolme video vahel. Iga üks valis meelepärase. Lisaks valmisid pildid kevadlilledest.

Ka 1.c klass meisterdas video järgi iseseisvalt hüppavaid konnasid. Lisaks veel kevadisi mesilasi.

2.c klassi õpilased proovisid kodust kokakunsti – lapsed valmistasid kauneid ja tervislikke võileibu.

3.b klassid valmisid tööd erinevatel teemadel – „Üks värv, mitu asja”, „Peale pliiatsite teritamist”, „Järjehoidjad”, „Volbriöö nõiad” ja „Jalgrattad”.

7. klassi kunstiõpetuse tundides tuletati meelde matemaatika teemasid ja uuriti geomeetrilisi kujundeid. Mis kujund, mitu tippu, tahku, serva? Plastiliinist ja võileivatikkudest ehitasid õpilased tetraeederi, püramiidi, kolmnurkse prisma, kuubi, viienurkse prisma ehk pentagoni. Ise geomeetrilisi kujundeid luues arenes ruumitaju ja talletati visuaalset pilti erinevatest vormidest.

Kujundite teema jätkus kolmnurkade graafika töödega. Kuidas paberil kujutada pealtvaates tetraeedrit, varjutamine erinevate astmetega, et tekiks ruumiline kujutis. Valmis kaks tööd: harilikuga monokroomne üks objekt ja värvipliiatsitega tervet pinda kattev töö.

Tutvuti ka järgmise geomeetrilise kehaga, milleks oli silinder. Lihtne vorm, aga kuidas seda ruumiliselt paberile joonistada. See oligi selle tunni ülesanne. Teadlik joonistamine ehk vaadelda, kust langeb valgus, mis on poolvari, täisvari ja peegeldus ehk refleks. Varjutamist harjutati ja prooviti erinevates stiilides ja vahenditega. Leiti ka kodust üks silindriline ese, mida joonistati.

Kujunditest arhitektuurini ei ole pikk tee. 7. klassi arhitektuurne loovülesanne, kasutatada juba eelnevalt kasutatud materjale ja ehitada objekt, millel on vähemalt kolm korrust, püsib korralikult püsti ja on stabiilne. Ülesande püstitus oli lihtne, kuid teostamisel tuli ette ka ehitise kokkuvarisemist ja appi tuli võtta insenerimõtlemine. Kuidas toestada, tasakaalustada, et konstruktsioon oleks püsiv ja stabiilne. Kuid kõik said sellega suurepäraselt hakkama. Meie koolist on kindlasti tulemas tublisid insenere ja arhitekte.

Ajalugu, arhitektuur ja inimene – selle teemaga vaatasid õpilased tagasi keskaega. Sama teemat käsitleti ka ajaloos ja nii omandasid õpilased teemat mitmekülgselt. Mis on arhitektuurijoonis ja plaan? Kuidas pealtvaates kujutada korruse vaadet, kõike seda sai ise konvendihoone põhiplaani joonise tegemisel läbi teha. Tutvusime keskaja inimese riietusega. Saime teada huvitavaid fakte riietusesemete kohta, mis meie ajal tunduvad kummalised.

Kevad on kätte jõudnud, lilled hakkavad õitsema ja kogeme kontraste looduses. Töös kevadlilled ja kontrastid kujutatigi nartsisse, kontraste värvipaberi ja viltpliiatsitega ning rõõmsaid mustreid.

Jalus