fbpx

Tagasiside

Meie jaoks on oluline Sinu tagasiside, et saaksime pidevalt areneda ja vastata Sinu ootustele. Kirjuta siia, mis Sulle meeldib või mis saaks järgmine kord olla paremini. Kui Sul on küsimus lepingu muudatuse või treeningule registreerimise kohta, siis edasta see veebilehe jaluses olevale e-posti aadressile.

Otsi
 

Uudised

erakool, spordigümnaasium

Õpirakenduste konkursi tulemused on selgunud

23.02.2018

Selleks et digitehnoloogiat koolis kasutada, ei piisa nutiseadmete olemasolust: vaja on nii õpilaste kui ka õpetajate valmisolekut, oskusi ja soovi. Meie eesmärk on arendada digipädevusi kõikides õppeainetes nii, et see oleks õppeprotsessi loomulik osa. Seda silmas pidades kutsusime kõiki Audentese õpilasi ja õpetajaid juba kolmandat aastat osalema nutikate digiõppe rakenduste (mängud, videod, ristsõnad, sõnasegadikud, pusled, viktoriinid jms) loomise konkursil.

Tööde esitamise tähtpäev oli 5. veebruar. Võistluse eesmärk oli luua interaktiivseid rakendusi, mille kasutamine aitaks terviklikult ja hästi õppida mingit konkreetset ainet või teemat. Rakendus pidi õpilasi motiveerima ning olema eakohane, kvaliteetne, kõigile lihtsasti kättesaadav ja õppetegevuses kasutatav.

Žürii otsustas välja anda kuus peaauhinda, kuus väiksemat auhinda ning kiituskirjad järgmistele osalejatele.

Tunnustus Osaleja Rakendus
1.–4. klass
Peaauhind haridusrobot Lota Natka (4.b) Mängude kogumik, mis aitab harjutada sulghäälikute õigekirja (https://learningapps.org/watch?v=pw6ybrfmt18)
Peaauhind haridusrobotite komplekt 2.b klassi õpilased Mängude kogumik tervis, tarkus, tasakaal (https://learningapps.org/view4541351)
Hariduskonstruktor Alice Liiver (2.b) Mängude kogumik (https://learningapps.org/view4526063)
Hariduskonstruktor Oskar Liiver (2.b) Mängude kogumik (https://learningapps.org/view4529806) ja miljonimäng ajaloohuvilistele (https://learningapps.org/watch?v=prpmc4dhn18)
Hariduskonstruktor Else Janelie Kalmus (2.b) Mängude kogumik (https://learningapps.org/view4526130)
Hariduskonstruktor Kendra Purje (2.b) Mängude kogumik (https://learningapps.org/view4529889)
5.–9. klass

Peaauhind

haridusrobot

Marta Oru (5.a) Loodusõpetuse test (https://testmoz.com/1570270/)
Kommikarp Robin Markus Kalf (9.a) ja Otto Hein (9.b) Matemaatika põhivalemite kordamine (https://play.kahoot.it/#/?quizId=9790fff0-b5cd-4f62-a858-fb6965eca454)
 Kommikarp Robin Uspenski (8.a) Eesti ajalooperioodid (https://learningapps.org/watch?v=phxxm0ctv18)
10.–12. klass

Peaauhind

haridusrobot

Ran Pehka (10.d) Veebileht romantismiajastu olulisima info, muusikasõnastiku ja õppemängudega (https://opiromantism.weebly.com/)

Peaauhind

haridusrobot

Liisa Greta Koppelmaa (10.d) Veebirakendus inglise keele sõnade õppimiseks (https://quizlet.com/liisa_greta/folders/activate-b1/sets)
Õpetajad
Peaauhind Olga Tenno A1-A2 keeleoskustaseme ülesanded teemal „Minu kodu“ (https://learningapps.org/view4629053)

Kolmeaastane kogemus annab meile kindlustunde ka tuleval aastal konkurssi korrata. Kuna sel aastal oli parimatele auhinnaks haridusrobot, siis loodame, et järgmisele võistlusele esitatakse juba ka programmeerimisega seotud ülesandeid ja mänge.

Jalus