Uudised

Erakooli uudiskiri

Õpirakenduste konkurssi „Teeme ise õppimise huvitavamaks!“ tulemused

19.02.2016

Õpirakendus_370x240_2016_1Digitehnoloogia on osa meie argipäevast. See kuulub iseenesestmõistetavalt nii vaba aja, õppimise kui ka õpetamise juurde.

Selleks, et õppimine oleks põnev, kutsusime kõiki Audentese õpilasi ja õpetajaid osalema nutikate digiõppe rakenduste (mängud, videod, ristsõnad, sõnasegadikud, pusled, viktoriinid jms) loomise konkursil.

Konkursitööde esitamise tähtaeg oli 1. veebruar. Võistluse eesmärk oli luua interaktiivseid rakendusi, mille kasutamine aitaks terviklikult ja hästi õppida mingit konkreetset ainet või teemat. Rakendused pidid õpilasi motiveerima ning olema eakohased ja õppetegevuses kasutatavad.

Žürii otsustas välja anda kaks peaauhinda ja üheksa kiituskirja järgmistele osalejatele.

Õpilaste kategooria

Tunnustus Osaleja Rakendus
Esikoht ja parima rakenduse auhind Lota Natka (2.b) Suure ja väikese algustähe õppimise mäng (http://learningapps.org/2015012)
Kiituskiri ja meene Kristjan Erik Kivimurd (2.b) Kuldvillak (https://jeopardylabs.com/play/kooli-pealad-ja-arvuti)
Karl Kingsepp (3.b) Džungliseiklus (https://scratch.mit.edu/projects/96147251)
Otto Hein (7.b) Kaardirakendus
Joonas Aguraiuja (7.a) Sõnasegadik
Ranet Kaljola (10.d) Inglise keele grammatika äpp AudentesApp
Randel Uibo (10.d) Matemaatikavalemite äpp AudentesM
Kristofer Märtson (11.d) Põlveabi äpp: harjutuste kogumik põlvevigastusest taastumiseks

 

Õpetajate kategooria

Tunnustus Osaleja Rakendus
I koht ja parima rakenduse auhind Heli Illipe-Sootak Gümnaasiumi bioloogia I, II ja IV kursuse õppematerjali ning testide kogumik (Quizlet)
Kiituskiri ja meene Enn Kirsman Füüsikateemaline maastikumäng „Tarkus. Tervis. Tasakaal“ (Loquiz)
Eve Liis Audenteses rakendatava hindamise abivahend, mis töötab Androidi seadmetes

Sel aastal saadud kogemus annab meile kindlustunde järgmisel aastal konkurssi korrata. Siis loodame näha juba rohkem töid, mis vastavad kõikidele konkursi tingimustele ja eesmärkidele.

Jalus