fbpx

Tagasiside

Meie jaoks on oluline Sinu tagasiside, et saaksime pidevalt areneda ja vastata Sinu ootustele. Kirjuta siia, mis Sulle meeldib või mis saaks järgmine kord olla paremini. Kui Sul on küsimus lepingu muudatuse või treeningule registreerimise kohta, siis edasta see veebilehe jaluses olevale e-posti aadressile.

Otsi
 

Uudised

SPORDIKLUBI

Saa tuttavaks meie administraatoritega

08.03.2023

Kuna märts on hea teeninduse kuu, uurisime Audentese spordikeskuse administraatoritelt, kuidas nad meie juurde tööle jõudsid ja mida nad klienditeenindaja ametist arvavad.
Küsimustele vastasid Dolores Tooming, Janet Lõbus, Joonas Vahermägi, Karmen Käit, Kristina Reimer, Kärt Tepper, Liina Savipõld ja Triin Eliis Toomiste.

Kuidas jõudsid otsusele tulla Audentesesse tööle?
Dolores: See otsus tuli üsna kiiresti. Audentesesse sattusin tuttava kaudu, kes tol hetkel juba töötas siin ja kes oli siit saanud ainult häid kogemusi. Võtsin spordikeskusega ühendust ning pärast meeldivat töövestlust oligi selge, kus tahan oma karjääri jätkata.
Janet: Tööpakkumise sain täiesti juhuslikult: sõbrannaga rääkides selgus, et tema soovib tööd vahetada, aga otsib asemele kedagi tuttavat. Mina olin kohe nõus, kuna juba tema varasemate juttude järgi tundus see töö just minule sobilik. Ja ma ei ole pidanud oma otsust kahetsema.
Joonas: Isa käib siin spordiklubis trennis ja tema kuulis, et otsitakse administraatoreid.
Karmen: Mul oli parasjagu käsil gümnaasiumi lõpuklass ning tekkis mõte kooli kõrvalt hakata teenima oma raha. Leidsin, et Audentes on selleks hea koht: siin on paindlik graafik, mis võimaldab mul käia nii tööl kui ka koolis.
Kristina: Kuulsin tuttavate kaudu siinsest toredast kollektiivist ja täpselt ülikoolis õppimise kõrvale sobivast ametikohast.
Kärt: Olin pikalt uut tööd otsinud, et saaksin eelmisest töökohast ära tulla. Tuttavate vahendusel sain kontakti Audentese inimestega ning väga sobivalt oli siin parajasti pooleli administraatorite otsing. Kandideerisin ja alustasingi tööga. Pole kordagi kahetsenud.
Liina: Pärast meeldivat suhtlust ja ühise keele leidmist tuli otsus kergelt. Tundsin kohe, et siin võetakse mind soojalt vastu ja et olen Audentesesse oodatud. Lisaks võlusid mind administraatori töö mitmekülgsus ning rõõmsameelne ja toetav kollektiiv.
Triin Eliis: Töötasin varem rõivakaupluses, kuid soovisin proovida midagi muud. CV Keskuse lehelt jäi silma tööpakkumine, milles Audentes otsis administraatorit. Otsustasin proovida, mis tunne on töötada suures spordikeskuses.

Kuidas näeb välja Sinu igapäevane töö?
Liina: Töö on valdavalt vaheldusrikas ja kogu aeg on midagi teha: klientidega suhtlemine, e-kirjade koostamine ning teenuste müümine on peamine osa tööpäevast, aga samas kuulub sinna ka muid asjatoimetusi.
Triin Eliis: Peamiselt on vaja kliente teenindada: näiteks müün neile kaupa või pileteid ja vajaduse korral lasen treeningule lapsi, kellel on kaart koju ununenud. Lisaks on vaja vastata telefonitsi klientide küsimustele: mõni näiteks tahab teada, kui kaua me lahti oleme, ning teine küsib, kas saun ja basseini vesi on soojad. Administraatori ülesanne on ka maja avada ja sulgeda: ta on esimene, kes saabub, ja viimane, kes lahkub.
Dolores: Igapäevane töö administraatorina hõlmab peamiselt klientide, sportlaste ja treeneritega suhtlemist. Oma vahetuse alguses viin ennast kurssi varem toimunuga ja sellega, mis veel ees ootab.
Janet: Palju on suhtlemist, veidi ka organiseerimist. Aga üleüldiselt on see töö nagu klienditeenindaja töö ikka: tuled põlema, arvutid sisse ja kliente tervitama.
Kristina: Tulen tööle, naeratus näol, sest kohe-kohe näen oma toredat kolleegi laua taga istumas. Ütlen ilusatele inimestele päev läbi rõõmsalt tere ja head aega. Vahelduseks aitan lastel, kellel on pisarad silmas, otsida trennisaali või vanemaid.
Kärt: Kolleegid on alati heas tujus ja nakatavad sellega ka mind. Päeva jooksul müün pääsmeid ja kaupa, tegelen jooksvate küsimuste ja muredega ning jutustan Audentese töötajatega, kes maja pealt meie laua juurde satuvad. Mõnikord kangutan kinni kiilunud kapiuksi lahti või plaasterdan laste katki kukutud käsi. Iga päev on erinev ja see teeb töö põnevaks.
Karmen: See on tavaline klienditeenindaja töö, kuhu kuulub piletite ja kauba müümine ning inimestega suhtlemine. Lisaks sellele kõigele paneb mind naeratama inimeste motivatsioon tulla trenni ning teha sellega endale ja oma kehale head. Kindlasti lisab tööle meeldivust ka siinne mõnus töökeskkond.

Mida Audenteses töötamine Sulle tähendab?
Kristina: Siin töötamine on andnud mulle lootust, et ka vananeda saab terve, ilusa ja ägedana. Varem mõtlesin vanemaks saamisele pigem hirmuga, kuid Audenteses näevad ka kõik eakamad kliendid ja treenerid välja, nagu oleksid just alanud nende elu parimad aastad.
Karmen: Kuna tegemist on minu esimese töökohaga, on see pannud mind proovile ja õpetanud palju iseseisvamaks. Audentes on andnud mulle võimaluse harida ennast mitmesugustel koolitustel, et saaksin olla parem klienditeenindaja ja oskaksin erinevate inimestega suhelda. Lisaks olen saanud siit endale toredad sõbrad: naudin tööl seda aega koos nendega.
Dolores: Olen siin kogunud palju mälestusi ja kogemusi. Kindlasti on see amet õpetanud paremini suhtlema ja kriitilistes olukordades toime tulema.
Janet: Mida paremad kolleegid, seda parem on tööd teha: sa kohe tahad hommikul ärgata ja tööle minna. Nendest headest kolleegidest kujuneb välja omamoodi perekond, kellest on raske lahti öelda.
Kärt: Siin töötades olen vaimselt palju kasvanud ja varasem tööstress on siin täielikult kadunud. Minu ümber on toetavad kolleegid ja ma olen leidnud lühikese ajaga palju uusi tuttavaid. Suhtlen iga päev niivõrd erinevate inimestega, et olen õppinud tööl end vabalt tundma. Olen õppinud ka nii enda kui teiste eest rohkem seisma.
Liina: Siinne töö tähendab ühtehoidmist, hoolimist, märkamist ja tunnustamist, mida olen kogenud Audenteses esimesest tööpäevast alates. Kui tuled tööle sama suure rõõmuga nagu koju, siis töötad õiges kohas.
Triin Eliis: Spordikeskuses töötades olen leidnud uusi tuttavaid ja sõpru, aga saanud ka spordimaailma kohta rohkem teada.
Joonas: Audentes tähendab mulle palju, sest siin saan lisaks tööle ka trenni teha.

Milliseid kogemusi ja mälestusi oled siit juba saanud?
Janet: Kogemusi on mitmesuguseid, aga õnneks on enamik neist rõõmsad. Vahel pean paraku administraatorina tegelema ka mõne sellise kliendiga, kellel on halb päev. Minu perekonnanimi (Lõbus) ei luba aga seetõttu kurvaks minna – ja õnneks on mulle antud ellu kaasa ka tugev närv.
Toredatele kogemustele mõeldes tuleb kohe meelde üks väike ujumistrenni tüdruk, umbes kuue-seitsmeaastane. Ta tuli trennist ja küsis, et kas meil seda purki ei olegi, nagu poodides, kuhu saab annetada raha. Vastasin, et kahjuks ei ole. Tema selle peale andis 10- või 20-sendise mulle ja minu töökaaslasele ning ütles, et tema tahab seda raha anda ning et teda on nii õpetatud. Sellised hetked teevad südame soojaks.
Joonas: Administraatorite tiimiga on meil olnud lahedad üritused.
Triin Eliis: Olen saanud teada ka Audentese enda kohta rohkem. Pealtnäha tundub, et tegemist on ühe suure ettevõttega, kuid tegelikult kuuluvad siia muu hulgas näiteks spordiklubi, erakool, spordigümnaasium ja lastekool. Spordiklubi omakorda jaguneb laste- ja noortespordi üksuseks ning täiskasvanutele trenne pakkuvaks üksuseks (ujumine, jõusaal ja rühmatreeningud).
Karmen: Tänu siit saadud kogemustele olen enesekindlam ja julgen öelda välja oma arvamuse, raskel hetkel oskan jääda rahulikuks ning suudan lahendada probleeme võimalikult kiiresti ja hästi.
Eredalt meenub üks suur Audenteses peetud võistlus, mis toimus COVIDi ajal: pidin tookord üksi hakkama saama tohutu rahvamassiga. Kindlasti jäävad meelde ka töökaaslastega koos veedetud aeg ja Audentese jõulupidu.
Kristina: Olen siiani saanud parima kollektiivikogemuse, mis mul eales on olnud. Elu jooksul olen proovinud mitut ametikohta eri ettevõtetes, kuid nii toetavat ja draamavaba kollektiivi pole ma varem kohanud.
Dolores: Audentesest olen juba leidnud uued sõbrad, kelle poole võin iga mure ja rõõmuga pöörduda.
Kärt: Iga päev kogen midagi uut. Väga meeldejäävaid kogemusi, mida eraldi välja tuua, ei ole mul veel jõudnud tekkida.
Liina: Sageli arvatakse, et meie töö on kerge. Kuid spordikeskuse administraatori töös on oluline kiirus nii vaimses kui ka füüsilises võtmes ning just selle väljakutse osaliseks saab siin kindlasti. Kui enne olid kiire, siis nüüd oled veelgi kiirem.
Kõige toredamad mälestused puudutavad koosviibimisi, kus oleme kolleegidega ühiselt osalenud. Need ettevõtmised on hindamatu väärtusega.

Mis on Sinu töös kõige raskem?
Karmen: Audenteses treenib palju inimesi, mistõttu on rahvamass vahepeal suur ja administraatoril tuleb toime tulla mitme tegevusega korraga. Ka suurte võistluste ajal on palju tegemist. Küll aga on kõik tehtav ja iga raske olukord muudab inimese tugevamaks.
Dolores: Kõige keerulisem on arvatavasti kiires olukorras õigesti tegutseda.
Janet: Alguses oli raske see hommikune tööletulek. Avame uksed juba 6.30. See tähendab, et meie, administraatorid, peame kohal olema veel varem. Aga isegi sellega olen juba harjunud, kuna iga päev seda tegema ei pea: vahetustega töö eelised.
Raske on nende klientidega, kes arvavad, et meie peame kõike teadma kogu maja kohta. Kui me siis kõike ei tea, saame kliendilt selle negatiivse väljaütlemise endale. Aga hea klienditeenindaja naeratab selle peale ja soovib ilusat päeva.
Kristina: Suurte lasterühmade haldamine võib vahel keeruline olla, kuid samal ajal on see ka natuke naljakas, sest lapsed oskavad lagedale tulla huvitavate väljaütlemistega – ja lapsesuu ei valeta.
Liina: Kas just kõige raskem, aga tööpäeva kõige tegusamal ajal unustan sageli vett juua.
Triin Eliis: Töö juures on kõige keerulisem rohke info haldamine. Kui ühel nädalavahetusel toimub mitu koolitust, võistlust või mängu, siis võib olla raske leida kiiresti õiget infot. Samuti on vahel keerukas meelde jätta mõnd konkreetset infokildu, mida keegi kunagi on maininud, kuid mida läheb vaja heal juhul paar-kolm korda.
Kärt: Tööl olla pole üldse keeruline, pigem on minul raske tööle tulla ja koju saada. Elan nimelt Tallinnast väljas ja mõnikord ootan peale töö lõpetamist poolteist tundi bussi. Hommikul ei tule nii vara üldse busse, et saaksin ühistranspordiga tööle jõuda.
Üks asi on siin tegelikult raske ka: vaadata, kuidas kõik trenni teevad, kui ise pead tööl olema.

Mis on Sinu töös kõige toredam?
Joonas: Ägedad töökaaslased.
Liina: Hea on näha spordikeskusse tulevaid rõõmsaid kliente ning on südantsoojendav, kui nad lahkudes tänavad, naeratus näol. Rõõmustan, kui saan oma panuse anda, et kliendid tunneksid end siin iga kord oodatuna.
Ja parim osa tööst on muidugi armsad kolleegid. Samuti pean oluliseks administraatori ülesannete mitmekesisust, mis hoiab vaimu erksana.
Dolores: Kõige toredam on kollektiiv. Suhtlemine treenerite, sportlaste ja klientidega toob positiivsust, südame teeb soojaks ka klientide hea tagasiside ning tänu.
Janet: Kõige parem on Audenteses see, et kolleegid – nii kontori pool kui ka kõik treenerid – on sõbralikud ja toredad. Ma ei ole kunagi näinud kellegi nägu mornina, alati kõik tulevad ja naeratavad. See annab killukese positiivsust meile edasi.
Karmen: Ma ei saa mainimata jätta töökeskkonda, kus näen naeratavaid nägusid, siirust ja oma sõpru. Teen ka ise sporti, seepärast on mul tore vaadata, kui palju noori ja vanu on võtnud endale aja tulla trenni ning kui rõõmsa näoga nad peale trenni meilt lahkuvad.
Kristina: Kaastöötajad on justkui sõbrad, kohvikus on maitsev toit ja treenerid on oma ala täielikud profid, kellele võtit ulatada on mul alati hea meel. Peale selle on Audenteses nii mitmekülgsed treeninguvõimalused, millest saan õnneks ka ise osa.
Kärt: Töö kõige toredam tahk on inimesed. Tihti kohtan siin õhtuti üht väikest poissi, kes isaga trennist tulles terve tee meie laua juurest kuni välisukseni oma väikse käega mulle lehvitab ja hüüab vähemalt viis korda „Tšau, tädi!“. See teeb iga kord südame soojaks, kisub näo naerule ning meenutab stseeni „Jääaja“ multikast, kus Sid, Diego ja Manny leitud lapse isale tagastavad: samal ajal kui isa oma teekonda jätkab, lehvitab laps tema süles tagasi vaadates oma uutele sõpradele.
Triin Eliis: Meeldib, et saan inimestega suhelda. Lisaks teevad päeva toredaks sõbralikud kliendid. Eriti väikesed lapsed, kes võivad olla mõnikord väga armsad. Näiteks ükskord meisterdasid kaks tüdrukut mulle pikksilma ja joonistasid pildi.

Millega Sa tegeled vabal ajal?
Karmen: Enamiku töövabast ajast veedan Tallinna Ülikoolis õppides ja TLÜ spordiklubis tegutsedes. Peale selle tegelen juba kaheksa aastat cheerleading’u ehk ergutustantsuga. Seega mööduvad õhtud trennisaalis, võistlustel või hoopis esinedes. Oma aktiivse elu kõrvalt proovin leida aega pere ja sõprade jaoks ning naudin neid koosolemisi väga.
Janet: Mina käin tööl ka teisel kohal, nimelt olen juuksur. Vabal ajal tegelen spordiga, peamiselt mängin võrkpalli ja seda aktiivselt juba ligi 20 aastat. Kui jääb veel aega üle, siis vahel jõuan ka kodusaarele ehk Saaremaale, et pealinna elust puhata.
Joonas: Peamiselt tegelen jalgpalliga. Kuna mängin seda Eesti kõrgliigas, tuleb mul sinna rohkesti aega panustada ja palju pingutada.
Kristina: Üle kõige armastan ma lumelauatamist. Käin jõusaalis, loen palju, vahel loon mitmesuguseid kunstitöid ja olen ka suur kinofänn.
Kärt: Tegelen jõutõstmisega. Eesmärk on jõuda sel alal ka võistlustele. Paraku on tervis korduvalt alt vedanud, mistõttu pole ma seda võimalust veel saanud. Kui tervis saab korda ja kui olen praegu eesolevast operatsioonist taastunud, siis võtan võistlemise taas fookusse. Ideaalis tahaks võistelda juba sügisel, aga eks näis, kas vorm on selleks ajaks piisavalt hea.
Lugeda meeldib mulle ka: olen Hemingway vankumatu austaja. Prantsuse lütseumi vilistlasena on mul üldse kustumatu kirg kirjanduse, kunsti ja kultuuri vastu.
Liina: Mulle meeldib olla füüsiliselt aktiivne, seda nii koduaias askeldades kui ka perega looduses liikudes. Käin meeleldi ka mitmesugustel kultuuriüritustel.
Triin Eliis: Enamiku töövabast ajast pühendan õppimisele. Nimelt olen ma õigusteaduskonna kolmanda kursuse tudeng, mistõttu kulub palju aega lugemisele ja kodustele koolitöödele.
Mulle meeldib trenni teha: olenevalt aastaajast ja ilmast on minu lemmikuteks jooksmine, rattasõit ning suusatamine. Aeg-ajalt leian tee ka jõusaali. Peale selle loen meeleldi.
Dolores: Tegelen tihedalt spordi ja kunstiga. Sel aastal läheb vaba aeg ka ülikooliks valmistumisele.

Millist nõu annaksid tulevastele administraatoritele?
Dolores: Eksimusi ei tasu põdeda. Vigade tegemine on kõige parem viis, kuidas õppida ja areneda.
Janet: Meie töö võib näida lihtsana: „Ah, mis seal rasket. Istud päev läbi arvuti taga, jagad võtmeid ja naeratad kliendile.“ Tegelikkus on see, et meil on ikka palju rohkemat teha, kui lihtsalt n-ö ilus olla. Seega mõtle läbi, kas sul on olemas tugev närvikava ja vastupidavus. Töö ei murra konti, aga mõnel hetkel võib ta n-ö aju murda.
Nagu ühel koolitusel öeldi, on klienditeenindus tegelikult raske töö, mida võiks elu jooksul proovida iga inimene. See on ka minu seisukoht. Alles ise kliente teenindades mõistad, kuidas tuleks käituda, et sa saaksid seda parimat teenindust.
Joonas: Meil on väga sõbralik keskkond, seega tulge julgelt siia tööle.
Karmen: Tuleb olla julge, lahke ja rõõmus ning nautida seda, mida teed. Ei tasu mattuda töö alla ega lasta end mõjutada negatiivsusest.
Kristina: Naerata ja säilita igas olukorras rahu.
Kärt: Ära heitu, kui töö tundub alguses jube keeruline või mahukas. Tegelikult on kõik kiiresti õpitav ja loogiline. Kui oled normaalne inimene, siis on kogu tiim valmis sulle vajaduse korral vastu tulema ja ka hädast välja aitama. Audentes hoiab oma inimesi väga ja vähemalt praegu on administraatorite tiimis olles tunne, et olen pigem oma sõprade, mitte kolleegide keskel. See seltskond on tööle tulemist väärt.
Liina: Audentese administraatorina oled spordikeskuse visiitkaart ehk esimene ja viimane inimene, keda klient meie majja sisenedes ning sealt lahkudes märkab. On hästi oluline, et administraator looks esmamulje, tänu millele kujuneb välja sõprus kliendi ja Audentese vahel. Kui oled avatud, abivalmis ja rõõmsameelne, siis kõik muu tuleb iseenesest.
Triin Eliis: Unerežiim võib minna sassi, kuna tööpäev algab vahel kell 6 hommikul ja lõpeb kell 11 õhtul. Lisaks on siin palju väikseid lapsi. Kui aga lapsed meeldivad, siis võib olla töö väga tore.
Kindlasti tuleb kasuks kannatlik meel. Kuna kliendid tulevad administraatori juurde mitmelt poolt, siis võib vahel minna parajaks rööprähklemiseks: üks täidab proovitreeningu avaldust, teine tahab võtit ja kolmas soovib midagi osta. Samal ajal heliseb ka telefon …

 

Jalus