fbpx

Tagasiside

Meie jaoks on oluline Sinu tagasiside, et saaksime pidevalt areneda ja vastata Sinu ootustele. Kirjuta siia, mis Sulle meeldib või mis saaks järgmine kord olla paremini. Kui Sul on küsimus lepingu muudatuse või treeningule registreerimise kohta, siis edasta see veebilehe jaluses olevale e-posti aadressile.

Otsi
 

Uudised

spordigümnaasiumi uudiskiri

Saage tuttavaks meie uute õpetajatega!

20.12.2016

Sellel õppeaastal alustas Audentese spordigümnaasiumis tööd kaks uut õpetajat: muusikaõpetaja Sille Apri ja ühiskonnaõpetuse õpetaja Kadi Aavik. Uurisime neilt, mida nad peavad oma töös oluliseks ja kuidas nad on sisse elanud.
Intervjuu lõpus avaldatud uute õpetajate iseloomustused pärinevad spordigümnaasiumi õpilaste sulest.

sille-apri_sg-uudiskiri_2016Kui kaua olete õpetajaametit pidanud ja kus olete varem töötanud?
Sille: Olen lastega tegelenud kokku kümme aastat. Juhin enda laulustuudiot, kus osalevad 2–14-aastased lapsed, ja Keila muusikakoolis annan ettevalmistusklassidele rühmatundi. Varem olen õpingute kõrvalt töötanud asendusõpetajana lasteaias ja Keila koolis. Audentes on peale magistrikraadi omandamist minu esimene päris töökoht.

Kadi: Õpetajatööd alustasin 1. septembril 2016. Enne seda on mul olnud üsna kadi-aavik_sg-uudiskiri_2016palju ameteid. Kõige kauem olin toimetaja ja ajakirjanik. Bakalaureusediplomi olen saanud reklaami ja imagoloogia erialal.
Päris mitut aastat veetsin kalli abikaasa kõrval diplomaatilise pagasina, nautides laste kasvamist ning rahvusvahelise elu mõnu ja valu.

Mida pead õpetajatöös oluliseks?
Kadi: Austan iga oma õpilast ja tööd ning vastutan nende eest. Kui see tunne kaob ära ning prevaleerima hakkab rutiin, kohustusest tegemine ja vastumeelsus, siis peab ametit vahetama. Loomingulisus on ka oluline.
Sille: Tahan näha suurt pilti. Muusika on ainult üks vahend, mis võimaldab kasvatada õpilasest terviklikku ja õnnelikku inimest.

Kuidas olete Audentesega kohanenud?
Sille: Mul on olnud lihtne sisse elada, sest tunnen suurt kolleegide tuge.
Kadi: Ma ei tea, kuidas Audentes minuga on kohanenud, aga mina kohanesin juba siis, kui uksest sisse astusin.

Mis valmistab rõõmu?
Sille: Õpilased on andekad. Neil on väga hea koordinatsioon ja rütmitaju ning me saame tunnis teha järjest keerukamaid ülesandeid. Mõnikord jääb mulje, et töötan muusikakallakuga koolis.
Kadi: Õpetaja töö sisu ja väljakutsed on nii huvitavad, tahaksin teha hästi palju. Praegu natukene segab maksimumi andmast magistrantuuri lõpetamine.
Loomulikult pakuvad rõõmu minu kallid kaheteistkümnendikud: viimane kui üks nendest on eriline. Kui nad vaid ise seda oskaksid piisavalt teadvustada, elus õigeid valikuid teha ja vigadest õppida.

Millega on meie õpilased silma paistnud või üllatanud?
Kadi: Nad pidavat olema kärsitu Z-põlvkond, kes on eneseteadlikum kui eelmine, minakeskne Y-põlvkond, ning väidetavalt tajuvad Z-generatsiooni noored end osana suurest ökosüsteemist ja peavad enda kohustuseks seda parandada.
Meie õppursportlasi jälgides veendusin, et see on tõesti nii. Oskaks nüüd kodu, kool ja õpetajad koostöös tekitada neile võimalikult soodsa arenemiskeskkonna.
Sille: Tunnen, et mind kuulatakse. Lisaks sellele on õpilased sõbralikud.

Õpilaste arvamused Sille Apri kohta

  • „Vinge muusikaõpetaja“;
  • „Sihikindel“;
  • „Rütmiõpetus on uus asi“;
  • „Päris toredad tunnid“;
  • „Peab viisi“;
  • „Tal on tohutud teadmised muusikas ja tema tunnid on mitmekülgsed“;
  • „Tore naisterahvas“;
  • „Teab, millest räägib, väga sõbralik ja lahke“;
  • „Tunneb oma ainet ja üritab meile muusikalisi teadmisi edasi anda, ükskõik kui lootusetud me ka poleks“;
  • „Hästi armas õpetaja, teeb oma tööd kirega ning hoolib õpilastest“;
  • „Õpetaja on sõbralik ja tema tunnid on mitmekülgsed“.

Õpilaste arvamused Kadi Aaviku kohta

  • „Väga lahe ja nooruslik, oskab tunnid huvitavaks teha, väga sõbralik“;
  • „Mõistev ja püüdlik, toob kaasa värskust ja uusi õppemeetodeid“;
  • „Väga tore õpetaja, hästi püüdlik, oskab tunde huvitavaks teha, temaga on kerge suhelda“;
  • „Noortepärane õpetaja, kes kasutab uusi õpetamismeetodeid“;
  • „Õpetaja, kes tõesti hoolib meist ja sellest, mis meist saab“;
  • „Hästi tore, vahva ja mõistev“;
  • „Väga noortepärane ja hoolib meie mõtetest, väga mõistev“;
  • „Super ja noortesõbralik õpetaja“;
  • „Elav õpetaja, kes toob tundidesse põnevust ja lisab vürtsi“;
  • „Tänapäevane õpetaja“;
  • „Ilus ja tore naisterahvas“;
  • „Parim!“.

Jalus