fbpx

Tagasiside

Meie jaoks on oluline Sinu tagasiside, et saaksime pidevalt areneda ja vastata Sinu ootustele. Kirjuta siia, mis Sulle meeldib või mis saaks järgmine kord olla paremini.
Otsi
 
Kõhu- ja seljalihaste tugevdamise ning vormimise treening, mis sobib hästi iseseisvalt või pärast teist treeningut.
Tugevad kerelihased aitavad baasharjutuste sooritusvõimele oluliselt kaasa, tagab parema tasakaalu ning üldise vastuvõtlikkuse suurematele treeninguraskustele.
Tasakaalustav ja tervendav tund, kus tehakse harjutusi ja venitusi erinevatest süsteemidest – joogast, füsioteraapiast, Hiina meditsiinist, energiameditsiinist. Harjutusi saadab teadlik hingamine. Tund aitab taastada ja säilitada organismi homöostaasi, tõstab energiataset ja heaolutunnet, muudab keha tugevamaks ning painduvamaks, arendab tasakaalu ja rahustab närvisüsteemi.
Body_Mind_Kai-Riin_Bachmann
Tasakaalustav ja tervendav tund, kus tehakse harjutusi ja venitusi erinevatest süsteemidest – joogast, füsioteraapiast, Hiina meditsiinist, energiameditsiinist. Harjutusi saadab teadlik hingamine. Tund aitab taastada ja säilitada organismi homöostaasi, tõstab energiataset ja heaolutunnet, muudab keha tugevamaks ning painduvamaks, arendab tasakaalu ja rahustab närvisüsteemi.
Tund kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka. Kehale ja meelele keskenduv treening põhineb jooga, taiji ja Pilatese harjutustel. Treening parandab painduvust ja tasakaalu, arendab keskendumisvõimet ning aitab lõdvestuda. Tund toimub rahuliku muusika saatel. Keskendutakse kontrollitud hingamisele, venitusharjutustele ja eri asendite hoidmisele, mille käigus saavutatakse keha tasakaalustatud seisund.
Tund kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka. Kehale ja meelele keskenduv treening põhineb jooga, taiji ja Pilatese harjutustel. Treening parandab painduvust ja tasakaalu, arendab keskendumisvõimet ning aitab lõdvestuda. Tund toimub rahuliku muusika saatel. Keskendutakse kontrollitud hingamisele, venitusharjutustele ja eri asendite hoidmisele, mille käigus saavutatakse keha tasakaalustatud seisund.
Tund kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka. Kehale ja meelele keskenduv treening põhineb jooga, taiji ja Pilatese harjutustel. Treening parandab painduvust ja tasakaalu, arendab keskendumisvõimet ning aitab lõdvestuda. Tund toimub rahuliku muusika saatel. Keskendutakse kontrollitud hingamisele, venitusharjutustele ja eri asendite hoidmisele, mille käigus saavutatakse keha tasakaalustatud seisund.
Tund kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka. Kehale ja meelele keskenduv treening põhineb jooga, taiji ja Pilatese harjutustel. Treening parandab painduvust ja tasakaalu, arendab keskendumisvõimet ning aitab lõdvestuda. Tund toimub rahuliku muusika saatel. Keskendutakse kontrollitud hingamisele, venitusharjutustele ja eri asendite hoidmisele, mille käigus saavutatakse keha tasakaalustatud seisund.

Tund kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka. Kehale ja meelele keskenduv treening põhineb jooga, taiji ja Pilatese harjutustel. Treening parandab painduvust ja tasakaalu, arendab keskendumisvõimet ning aitab lõdvestuda. Tund toimub rahuliku muusika saatel. Keskendutakse kontrollitud hingamisele, venitusharjutustele ja eri asendite hoidmisele, mille käigus saavutatakse keha tasakaalustatud seisund.

Tund kuulub Les Millsi treeningute süsteemi ning sisaldab võitluskunstide liigutusi ja kombinatsioone. Tund on üles ehitatud kindlatele harjutustele ja liikumistele, mida tehakse tempoka ning kaasakiskuva muusika saatel. Treening suurendab kogu keha vastupidavust ja arendab koordinatsiooni, põhirõhk on südamelihase vastupidavuse treenimisel.
Tund kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka. Emotsionaalses ja kaasakiskuvas tantsutreeningus on ühendatud hetke popmuusika ning kuumimad tantsusammud. Treening suurendab aeroobset vastupidavust, parandab koordinatsiooni, põletab hulgaliselt kaloreid ja annab positiivse emotsionaalse laengu. Ühte tantsukava harjutatakse kuni kolm kuud. Tund sobib nii algajale kui ka edasijõudnud tantsusõbrale.

Tund kuulub Les Millsi kontsepttundide hulka. Emotsionaalses ja kaasakiskuvas tantsutreeningus on ühendatud hetke popmuusika ning kuumimad tantsusammud. Treening suurendab aeroobset vastupidavust, parandab koordinatsiooni, põletab hulgaliselt kaloreid ja annab positiivse emotsionaalse laengu. Ühte tantsukava harjutatakse kuni kolm kuud. Tund sobib nii algajale kui ka edasijõudnud tantsusõbrale.

Tund põhineb väga lihtsatel tasakaalu-, jõu-, venitus- ja energeetilistel harjutustel. Lihastoonust ja energiataset tõstev treening on sobilik nii algajatele kui ka edasijõudnutele. Kombineeritud süsteem, millesse kuuluvad hiina traditsioonilse võimlemise, yoga, shindo ja fitness harjutused. Lisaks veel hääleharjutused, mis vabastavad kehast ja meeltest pinged ning mille tulemusena saavad osalejad võimsa energialaengu.
Tunni põhieesmärgiks on kogu keha lihaste omavahelise töö parandamine. Treeningus antakse korraga tööd nii suurematele kui ka väiksematele lihasgruppidele. Treeningus kombineeritakse tavapäraseid jõuharjutusi omavahel ning arendatakse seeläbi kehatunnetust, tasakaalu, lihastoonust- ja vastupidavust.
Tunni põhieesmärgiks on kogu keha lihaste omavahelise töö parandamine. Treeningus antakse korraga tööd nii suurematele kui ka väiksematele lihasgruppidele. Treeningus kombineeritakse tavapäraseid jõuharjutusi omavahel ning arendatakse seeläbi kehatunnetust, tasakaalu, lihastoonust- ja vastupidavust.
HIIT on kõrge intensiivsusega intervalltreening, mis kestab enamasti 20-30 minutit. See koosneb lühikestest ja intensiivsetest treeningspurtidest, mille vahele jäävad väiksemad puhkepausid või rahulikum liikumine. HIIT treeningmeetod sobib hästi jõutreeningu vahelduseks või kui trenniks on vähe aega.
Vaheldusrikas treening, kus intervallmeetodil on ühendatud aeroobne liikumine ja jõuharjutused. Põhiosas vahelduvad hoogsad ja kaasakiskuvad liikumisharjutused suuremate lihasegruppide harjutustega. Tänu intervalltreeningule pulsisagedus varieerub: aeroobse töö ajal pulss kiireneb ja jõuharjutuste sooritamisel aeglustub. Treening ei sisalda keerulisi sammukombinatsioone ega suurte raskuste kasutamist.
Vaheldusrikas treening, kus intervallmeetodil on ühendatud aeroobne liikumine ja jõuharjutused. Põhiosas vahelduvad hoogsad ja kaasakiskuvad liikumisharjutused suuremate lihasegruppide harjutustega. Tänu intervalltreeningule pulsisagedus varieerub: aeroobse töö ajal pulss kiireneb ja jõuharjutuste sooritamisel aeglustub. Treening ei sisalda keerulisi sammukombinatsioone ega suurte raskuste kasutamist.
Treening arendab jõudu, vastupidavust, parandab üldfüüsilist vormi, liikuvust, tõstab enesekindlust ja annab hea tunde. Trenn on väga mitmekülgne, sest kasutatakse kõiki võimalikke vahendeid, millega treenitakse läbi kogu keha nii suuremad kui väiksemad lihased. Põhirõhk on probleemsematel kohtadel.
Tõhus treening, kus treenitakse ja tugevdatakse peamiselt kõhu-, selja- ning tuharalihaseid. Tund algab kerge liikuva soojendusega. Põhiosas kasutatakse mitmesuguseid vahendeid ja oma keharaskust. Tund lõpeb kergete venitusharjutustega. Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnule.
Tõhus treening, kus treenitakse ja tugevdatakse peamiselt kõhu-, selja- ning tuharalihaseid. Tund algab kerge liikuva soojendusega. Põhiosas kasutatakse mitmesuguseid vahendeid ja oma keharaskust. Tund lõpeb kergete venitusharjutustega. Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnule.
Tõhus treening, kus treenitakse ja tugevdatakse peamiselt kõhu-, selja- ning tuharalihaseid. Tund algab kerge liikuva soojendusega. Põhiosas kasutatakse mitmesuguseid vahendeid ja oma keharaskust. Tund lõpeb kergete venitusharjutustega. Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnule.
Tõhus treening, kus treenitakse ja tugevdatakse peamiselt kõhu-, selja- ning tuharalihaseid. Tund algab kerge liikuva soojendusega. Põhiosas kasutatakse treeningkummi ja oma keharaskust. Tund lõpeb kergete venitusharjutustega. Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnule.
Tunnis arendatakse spetsiaalse hingamistehnika abil süvalihaseid, mis hoiavad õiget kehaasendit. Tugevad kõhu- ja seljalihased kaitsevad lülisammast ning siseelundeid. Pilates aitab parandada ka seljavaevuseid.
Harjutusi sooritatakse alati kindlas järjekorras, lihtsamast keerukamani. Treening ei koorma liigeseid.
Tunnis arendatakse spetsiaalse hingamistehnika abil süvalihaseid, mis hoiavad õiget kehaasendit. Tugevad kõhu- ja seljalihased kaitsevad lülisammast ning siseelundeid. Pilates aitab parandada ka seljavaevuseid.
Harjutusi sooritatakse alati kindlas järjekorras, lihtsamast keerukamani. Treening ei koorma liigeseid.
Tunnis arendatakse spetsiaalse hingamistehnika abil süvalihaseid, mis hoiavad õiget kehaasendit. Tugevad kõhu- ja seljalihased kaitsevad lülisammast ning siseelundeid. Pilates aitab parandada ka seljavaevuseid.
Harjutusi sooritatakse alati kindlas järjekorras, lihtsamast keerukamani. Treening ei koorma liigeseid.
Tunnis arendatakse spetsiaalse hingamistehnika abil süvalihaseid, mis hoiavad õiget kehaasendit. Tugevad kõhu- ja seljalihased kaitsevad lülisammast ning siseelundeid. Pilates aitab parandada ka seljavaevuseid. Harjutusi sooritatakse alati kindlas järjekorras, lihtsamast keerukamani. Treening ei koorma liigeseid.
Tunnis pööratakse tähelepanu erinevatele lihasgruppide hooldusele ja venitamisele. Treeningu esimeses pooles kasutatakse massaažirulli ja teises pooles toimub venitamine. Sobib väga hästi pärast raskemaid päevi taastumiseks.
Venitustund, mis aitab taastada lihaste pikkust ja elastsust ning parandab keha painduvust. Rahulik venitus sobib kõigile spordiharrastajatele ja seda on soovitatav teha vähemalt kord nädalas. Tund sobib väga hästi nii iseseisva treeninguna kui ka peale jõusaali- või rühmatreeningut.
Treening arendab jõudu, vastupidavust, parandab üldfüüsilist vormi, liikuvust, tõstab enesekindlust ja annab hea tunde. Trenn on väga mitmekülgne, sest kasutatakse kõiki võimalikke vahendeid, millega treenitakse läbi kogu keha nii suuremad kui väiksemad lihased.
Treening arendab jõudu, vastupidavust, parandab üldfüüsilist vormi, liikuvust, tõstab enesekindlust ja annab hea tunde. Trenn on väga mitmekülgne, sest kasutatakse kõiki võimalikke vahendeid, millega treenitakse läbi kogu keha nii suuremad kui väiksemad lihased.
Treeningul ühendatakse kaks treeningustiili omavahel, et pakkuda vaheldusrikkust. Treeningu eesmärk on keha ja meelte ühendamine, enesetunde parandamine, hingamise sügavamaks muutmine stressi maandamiseks. Tunnis pööratakse tähelepanu keha õigele joondumisele ja asanate füüsilistele detailidele. Tempo on treeningus üldjuhul rahulik ja sobib hästi nii algajatele kui ka edasijõudnutele.
Treeningul ühendatakse kaks treeningustiili omavahel, et pakkuda vaheldusrikkust. Treeningu eesmärk on keha ja meelte ühendamine, enesetunde parandamine, hingamise sügavamaks muutmine stressi maandamiseks. Tunnis pööratakse tähelepanu keha õigele joondumisele ja asanate füüsilistele detailidele. Tempo on treeningus üldjuhul rahulik ja sobib hästi nii algajatele kui ka edasijõudnutele.
Treeningus tehakse füüsilisi harjutusi ehk asanaid, et venitada ja tugevdada keha, otsitakse tasakaalu läbi erinevate asendite ning pannakse selg liikuma ja jalad venima. Tunnis pööratakse tähelepanu keha õigele joondumisele ja asanate füüsilistele detailidele. Tempo on treeningus üldjuhul rahulik ja sobib hästi nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

Ladina-Ameerika stiilis emotsionaalne tantsuline tund. Iga tants koosneb kolmest või neljast põhiliikumisest, millele lisatakse eri tantsudele iseloomulikke fitnessielemente. Treening sisaldab peaaegu kõikide tuntud ja vähem tuntud Ladina-Ameerika tantsude, samuti kõhutantsu, hiphopi, tango jt elemente.

Jalus